2022


Přihlášení
 Jméno:
 Heslo:
 Registrace





Připomínky a náměty můžete posílat na adresu:
kurcova@alveroza.cz

Alveroza - objednávky obědů

Obchodní podmínky

Užíváním objednávkového systému na food.alveroza.cz (dále jen „objednávkový systém“) souhlasíte s obchodními podmínkami  Kantýny Strojovna  na adrese VUT FSI Technická 2 (dále jen „jídelna“).

Provozovatelem služby je Alveroza v.o.s.  se sídlem Boční 170, 66471, Veverská Bítýška, IČ 01406019
(dále jen „provozovatel“).

 

  • 1. Objednávka jídla
    • 1.1. Provozovatel provozuje objednávkový systém za účelem výběru a objednání jídla strávníkem.
    • 1.2. Objednání jídla v objednávkovém systému je podmínkou pro výdej jídla.
    • 1.3. Objednávku je možné uskutečnit nejpozději do 12:00 hod dne předcházejícího výdeji jídla. (Např. objednávky na pátek končí ve čtvrtek 12:00). Do této doby je možné objednávku měnit nebo zrušit.
    • 1.4. Po uplynutí objednávací doby není možné výběr jídla měnit či rušit a veškeré objednávky po uplynutí objednávací doby jsou závazné.

  • 2. Registrace
    • 2.1. Pro možnost objednávání jídel je nutné se registrovat. Registrace probíhá na stránkách objednávkového systému.
    • 2.2. Strávník po registraci obdrží e-mail s potvrzením jeho přihlašovacího jména na hesla.
    • 2.3. Provozovatel poskytnuté údaje strávníkem používá výhradně pro vlastní účely, především pro identifikaci jednotlivých strávníků při výdeji jídla.
    • 2.4. Provozovatel prohlašuje, že poskytnuté údaje strávníkem nepředá třetí osobě.
    • 2.5. Strávník je povinen registrační údaje aktualizovat.

  • 3. Platba
    • 3.1. Platba za objednané jídlo probíhá při výdeji jídla v hotovosti, bezhotovostně nebo stravenkami .
    • 3.2. Objednávky jsou závazné, nepřevzetí jídla strávníka nezbavuje povinnosti za objednané jídlo zaplatit kupní cenu.

  • 4. Ostatní ujednání
    • 4.1. Provozovatel nenese odpovědnost za zneužití objednávkového systému či za škody způsobené útokem na tento systém. Provozovatel není odpovědný za jakékoliv poškození nástrojů uživatele během používání objednávkového systému.
    • 4.2. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit a doplňovat obchodní podmínky.
    • 4.3. Případné reklamace je třeba řešit bezprostředně po zjištění závady na jídle přímo s obsluhou v kantýně Strojovna.Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.



Čtvrtek 29.09.2022


Pátek 30.09.2022


Pondělí 03.10.2022


Úterý 04.10.2022


Středa 05.10.2022


Čtvrtek 06.10.2022


Pátek 07.10.2022


Pondělí 10.10.2022


© 2022 cJET webové studio